pátek 6. prosince 2013

What is on my phone

Ahoj,dneska bych se s váma ráda podělila o nějakých mých oblíbených aplikacích v mém mobilu.Vlastním mobil Samsung Galaxy S III.,který má android,takže mám tam celkem hodně různých aplikací.
Mezi mé nejpoužívanější jsou aplikace už nastavené jako jsou zprávy,hudební přehrávač,fotoaparát a galerie.
Strašně ráda fotím,tudíž mám plnou galerii všech možných fotek.

Dále používám hodně aplikace,které jsem si stáhla jako třeba facebook(na kterém jsem momentálně hodně závíslá),skype a rozvrh hodin.Rozvrh hodin,který mám je opravdu skvělý,píšou se mi tam momentální hodiny,zbývající čas do přestávky,zkoušky,písemky atd...














Pro úpravu fotek používám aplikaci PicsArt a myslím,že je nejlepší ze všech aplikací na úpravu fotek,které jsem doposud vyzkoušela.


Dále bych se ještě chtěla zmínit o svých oblíbených hrách.Moje nejoblíbenější hra je asi momentálně hra z Hunger games: Catching fire.Dále ráda hraju Subway surfer,Fruit ninja,Cut the rope,Ice cream jump a to je asi všechno.

Doudám že se vám článek líbil.
                                                                                                                                                                                                                  Luss



Žádné komentáře :

Okomentovat