pondělí 2. prosince 2013

Pretty little liars

Seriál se zabývá životem čtyř dívek - Spencer, Hanna, Aria a Emily - jejichž parta se rozpadla poté, co pátá z nich - Alison - záhadně zmizela. Po roce jim začnou chodit zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako „A“ a vyhrožuje jim, že prozradí jejich tajemství (včetně jednoho velkého), která zná pouze Alison. Je zde ale háček: policie právě našla tělo mrtvé Ali. Na pohřbu dívky se čtyři kamarádky dávají opět dohromady

Žánr: mysteriózní drama

Námět: kniha Krásné malé lhářky (Sara Stephard)


Počet sérií: 4


Hlavní obsazení: Aria Montgomery – Lucy Hale

                        Hanna Marin – Ashley Benson
                        Spencer Hastings – Troian Bellisario
                        Emily Fields – Shay Mitchell
                        Alison DiLaurentis - Sasha Pieterse


Má recenze
Pretty little je asi můj nejoblíbenější seriál.Seriál mi doporučila kamarádka,a hned po prvním díle mně neskutečně chytl.Ještě že jsem se na něho začla dívat tak pozdě a mohla jsem se "bez přestávky" dívat až do konce třetí série.Nevím jak bych to vydržela tak dlouho čekat na další díly :D .Já osobně mám nejraději takové záhadné a mysteriózní seriály a PLL je přesně to pravé pro mně.
Na druhou stranu musím uznat,že některé díly mně až tak nepohltily a chybělo v nich napětí,ale po dalším dílu jsem se nemohla dočkat na další.
Moc se mi líbí také námet seriálu.
Už začátkem ledna bude 13 díl 4 série,na který už se týdny těším.

Hodnocení: 95 %


   
 


Trailer:


.

Žádné komentáře :

Okomentovat