Review: Hra lží (Hra lží #1)

Název: Hra lží(The lying game)
Série: Hra lží(#1)
Autor: Sara Shepard
Žánr: román
Počet stran: 224
Nakladatelství: BB art

Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít. Pak to někdo udělal. Nejhorší na tom být mrtvá je, že už nemáte pro co žít. Žádné líbání. Žádná tajemství. Žádné drby. Z toho by většina holek měla druhou smrt. Ale já naštěstí dostala něco, co nikdo jiný nemá – představení na přidanou – a to díky Emmě, své znovunalezené sestře, se kterou jsem se ani nestačila sejít. Emma se nyní zoufale snaží zjistit, co se mi stalo. A jediný způsob, jak to vypátrat, je být mnou – vklouznout do mého starého života a po kousíčkách ho skládat dohromady.

Hlavní hrdninkou tohoto románu je sedmnáctiletá Emma,která je sirotek a pochází z dětského domova.Neustále se stěhuje z jedné pěstounské rodiny do druhé a už ani nedoufá,že jednou najde nějakou rodinu,která by ji měla ráda.
  Emma zjistí, že má sestru, dvojče. To je pro ni něco, co nikdy nezažila.Ale to, že má sestru se dozví velmi zvláštním způsobem. Shlédnutím hrůzného videa, na kterém dívka vypadá úplně jako ona. Ale jestli chce zjistit víc o tom, co se opravdu stalo, musí se přiblížit pravdě. A pravdě se přiblíží jedině tak, že se ponoří do lží.Emma se rozhodla Sutton vyhledat.Sutton měla život,o který se Emmě ani nezdálo.Měla milující rodiče,krásný domov,měla spoustu přátel a byla nesmírně oblíbená.Emma ale Sutton nenašla a myslela si že je nejspíše mrtvá,protože viděla to hrůzostrašné video a tak Emma předstírá, že je Sutton aby odhalila pravdu.Z prvotního Emmina plánu znovunalezenou sestru navštívit se stává prakticky boj  o život.Hra lží plná intrik,tajemství a strachu může začít.

I když by se mohlo zdát, že příběh je docela nevinný,Hra lží je děsivější než si myslíte a nevíte, co na vás za vašimi zády kdo chystá.Tato knížka mně velice překvapila a velmi se mi líbila.Z každou kapitolou je Hra lží děsivější,že jsem se nemohla od knížky odtrhnout.Když mi kamarádka řekla,že existuje i stejnojmenný seriál The lying game,byla jsem štestím bez sebe.Takže tuto knížku velice doporučuji.

Hodnocení

Countdown To The Lying Game Finale on 7/30!