neděle 8. prosince 2013

DIY: fotonávod

Dneska jsem si pro vás připravila jeden fotonávod.Jedná se o takový svícen,který lze použít jako vánoční dekorace.Myslím,že návod je jednoduchý a zvládne ho snad každý.

Co budete potřebovat?
Nejdůležitější věc,kterou budeš potřebovat je sklenice(může být např. zavařovací),dále budeš potřebovat umělý sníh v plechovce(jde koupit v papírnictví za pár korun).Ještě budeš potřebovat čajovou svíčku,papír,nůžky,lepidlo a tužku.Na ozdobu ještě můžeš použít nějaké kamínky a stužku.
Krok 1.
Na papír nakresli nějaký libovolný tvar,který se ti líbí,např.hvězdu,srdce nebo květinu.Já jsem si nakreslila srdce.
Poté obrázek vystřihni.









Krok 2.
Vystřihnutý obrázek nalep opatrně na sklenici a důkladně uhlaď.












Krok 3.
Teď nastane nejdůležitější část.Na podlahu jako ochranu dej noviny a poté celou vnější část sklenice nasprejuj umělým sněhem.Poté nech sklenici na pár hodin zaschnout.


Krok 4.
Po zaschnutí sněhu už stačí jen odlepit papír a je hotovo :).Jako dekoraci jsem ještě použila stuhu,kterou jsem zavázala okolo sklenice a na dno jsem dala nějaké pěkné kamínky.




Žádné komentáře :

Okomentovat