středa 5. března 2014

Book review: Někdo se dívá


Oficiální název: Villa des Schweigens
Autor: Ulrike Rylance
Počet stran: 164
Nakladatelství: Fragment
Žánr: Krimi,thriller,YA


Nina si pronajme pokoj ve staré vile, kde společně bydlí několik studentů. To, co zpočátku vypadá jako lákavé dobrodružství, se brzy mění v noční můru. Z jejího pokoje mizí věci a Nina má pocit, že ji neustále někdo sleduje. Po velkém večírku najde na chodbě mrtvou přítelkyni spolubydlícího. Mohl se někdo cizí dostat do domu?Nebo se smrtelné nebezpečí ukrývá uvnitř?




Kniha Někdo se dívá patří do řady krimi thrillerů nakladatelství Fragment.Na tuto knížku jsem narazila v knižním časopise a protože jsem ještě žádný thriller doposud nečetla,rozhodla jsem si knížku pořídit.Na tuto knížku jsem byla moc zvědavá a její anotace je myslím hodně zajímavá.

Některé dveře je lepší nechat zavřené. Stisknutí kliky vás může stát život... 

Něco málo k ději
old villaHlavní hrdinkou knihy je mladá studentka Nina,která si hledá podnájem,protože přes léto má pracovat v advokátní kanceláři v Lipsku.Nina nechce bydlet u své tety a chce zkusit bydlet nějakou dobu sama.Ubytování,které zatím navštívila jsou ale drahé,nebo v nich žijí podivní lidé.Nakonec Nina našla jednu vilu,která  byla lákavě levná a neváhala a přijela se na ni podívat.Ve vile by měla svůj velký pokoj za tak nízkou cenu a tak neváhala a nabídku přijala.Ve vile se Nina seznamuje s dalšími čtyřmi spolubdlícími,ale někteří se chovají opravdu zvláštně.
Najednou se Nině začnou dít děsivé věci.Někdo k ní tajně chodí do pokoje,dává jí tam různé věci a podivné vzkazy a pak Nina najde po párty na chodbě mrtvou dívku...

Můj názor
Knížka je celkem tenká a četla se mi rychle,takže jsem ji přečetla za jeden večer.Hlavní hrdinka byla normální obyčejná holka,nijak zvláštní,nebyla ani zvláště statečná,ani zbabělá.
Kniha mně určitě nezklamala,byla hodně napínavá a vůbec jsem se nenudila.Občas byl příběh celkem děsivý.
Mně samotné se knížka moc líbila,tento žánr byl pro mně nový a mám v plánu si přečíst další knihu z této řady Chladné ostří.

(Knihu najdete ještě pod názvem TICHÝ DŮM  a ve slovenštině má tato knížka název DOM SMRTI)


Hodnocení:



8 komentářů :

  1. Vypadá to hodně zajímavě... ale upřímně? Já bych se bála to číst :( Není to můj typ knihy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kniha vyzerá veľmi zaujímavo, pútavo a ako píšeš desivo. Mám celkom rada keď sa pri čítani knihy bojím. :D A ktomu sa mi zdá že ten slovenský názov je ešte hrôzostrašnejší ako český. Hneď idem knihu vyhľadať v online kníhkupectve. Ďakujem za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  3. :D Určite je skvelá, trošku ma desi... Teraz ma napadlo, že som už dávno nejakú nečítala

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na blog wrrou.blog.cz si chcela byť moje AFFS :) Prijala by som ťa, no bohužiaľ, z blogu som odišla.Teraz píšem na adrese http://morningjoint.blogspot.sk/ :) Môžeš ma navštíviť aj tam :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to zajímavě, ale momentálně čtu knížku do školy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten názov som už počula.
    A je to zaujímavé, určite by som si to chcela prečítať. :D
    A keďže je tenká, bude prečítaná raz-dva :D

    OdpovědětVymazat
  7. knizka vyzera super, snad niekedy precitam :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně se mi líbí, jak ty knížky vždy tak krásně rozebereš:) a tato mě zaujala, musím se po ní podívat:D
    A máš nádherný layout:)

    OdpovědětVymazat