neděle 16. února 2014

Oláá :D

Táák po dlouhé době jsem opět tady a všechny vás zdravím.Včera jsem se vrátila z dovolené na Kanárech.No co bych k tomu řekla? :D Bylo to prostě boží.V pátek 7 února jsme se s taťkou brzy ráno vyrazili do Prahy na letiště.Tatka se lítat strašně bojí a ještě k tomu jsme letěli letadlem,které letělo úplně poprvé :D(Samozřejmě měl zkušební let :D).Ale nakonec se to taťkovi dokonce líbilo.Po skoro pěti hodinách letu jsme přiletěli na letiště na Tenerife.Nejlepší bylo,když jsme odešli z haly ven ten krásný teplý letní vzduch :3 Poté jsme konečně dorazili do našeho hotelu a zbytek dne jsme strávili na pláží.Koupat se ale nedalo,protože byly asi třímetrové vlny a vstup do moře byl ohraničen páskou :D
Další 2 dny jsme se už koupali a byli jsme skoro celý den na pláži a u bazénu.Po dalších dnech jsme si půjčili auto a vyrazili jsme na výlety.Nejdřív jsme byli v úžasné zoo,kde byly různé show s lachtany,delfíny,papoušky,tučňáky a kosatky,které byly nejlepší.Moc se mi taky líbili vycvičení papoušci jak jezdili na kole,na skateboardu a v autě a uměli počítat matiku snad lépe než já :D
Další den jsme vyrazili do dalšího parku,tentokrát do vodního.V lepším aquaparku jsem v životě nebyla :D.Byl umístěn v krásné zahradě,dalo by se říct v takovém pralese a celý byl v thajském stylu.Byly tam různé tobogány a nejlepší byl ten,z kterého se jelo 30 metrů volným pádem a rovnou do bazénu se žralokama :D.(Samozřejmě jsme nebyli přímo v té vodě,ale v průhledném tunelu :D)
Také tam byl bazén s umělými vlnami a s písečnou pláží a ještě taková dlouhá řeka,na které jsme pluli v takových kruzích.Přidám tady poté fotky,to musíte vidět :D.
Předposlední den jsme vyrazili na turistický výlet na sopku Pico del Teide,která měří 3718 m.n.m s je to zároveň nejvyšší hora Španělska.Nejprve jsme se po národním parku Teide a odpoledne jsme jeli lanovkou nahoru.Lanovka nejela až úplně na vrchol a posledních 200 metrů převýšení jsme šli pěšky,ale stálo to zato.Nahoře byl krásný výhled a viděli jsme až do Afriky.Na sopce to také dost páchlo sírou a byly tam průduchy,ze kterých vycházela horká pára.U ní jsem se vyhřívala,protože přece jenom v takové výšce je zima a sníh.Další den jsme ještě ráno šli k moři a v poledne jsme vyrazili zpět domů.Fotky tady určitě přidám přes týden,protože jich máme asi milion a já v nich musím udělat pořádek :D

9 komentářů :

1. Ou závist. Taky bych si tak chtěla užívat..já se taky letadlem bojím:/ a nikdy sem vněm neletěla. A proč nemůžeme mít takové aquaparky aj u nás? Sakra:D

2. Ahoj, ospravedlňujem sa, že som 10 dní neobiehala ani nebola na blogu, ale teraz trochu nestíham a tak dávam ešte na týždeň hiatus:

[ospravedlňujem sa za skopírovaný komentár]

3. Hlavně, že sis to užila :) a taky jsem viděla takové ty papušky, co umí takové věci, to je fakt pěkné :D. Jinak ten výhled musel být úžasný na té sopce, doufám, že ho máš vyfocený ;) :)

4. Teším sa na fotky. :D Muselo to tam byť super, ja som ešte neletela lietadlom, asi by som sa bála :D
    Len treba dúfať, že sa toto leto na nejakú dovolenku dostanem :D

5. Tak to muselo být skvělé :)
    Těším se na fotky :))

6. Ahoj, nominovala jsem tě na svém blogu na tag. Celý tag najdeš tady: http://studentka007.blog.cz/1402/blog-tag (P.S. Omlouvám se za zkopírovanou zprávu...)

7. Wáu je to také až neskutočné keď si písala že z tej hory bolo vidno až do Afriky, čo je k tomu iný kontinent. :O A k tomu tobogánu s tými žralokmi. OMG tak mňa by tam asi nikto nedostala, strašne by som sa bála že tí žraloci sa nejak zázračne dostaňú pod tobogán :D Hlavne že si si to užila. :)

8. Ahoj, snad neotravuji, chtěla bych poprosit o hlas tu:http://iheartprettylittleliars.blog.cz/1402/5-kolo-sonpostavy-pll#