čtvrtek 16. ledna 2014

My night routine

Dneska mám pro vás článek o tom,co dělám každý večer.Ze všeho nejdříve se večer začínám učit,protože když přijdu odpoledne ze školy se mi nikdy nechce a někdy se ani neučím,jako například ve dvou posledních dnech  :D Ještě když se učím,vždycky jsi uvařím k tomu horkou čokoládu,protože mi to potom jde lépe :D
This>
Po učení si udělám nějakou dobrou večeři,třeba jako je tady na obrázku by jsem si udělala hned :3

Untitled
Po večeři chodím na notebook,kde chatuju s přátely,chodím na různé stránky a blogy...
Když je hodně času tak si taky zahraju hru The sims 3.
Good ^^


Poté následuje večerní hygiena.Občas si také napustím vanu,hlavně v zimě a po intenzivním studiu :D
luxury | via Tumblr
A následuje moje nejoblíbenější část dne.Konečně si můžu lehnout do postele a relaxovat s nějakou knížkou <3 Momentálně jich mám rozečtených 5 a nikdy nevím,jakou si vybrat :D
Když zrovna nemám rozečtenou nějakou úžasnou knížku,od které se nemůžu odtrhnou,tak se každý den dívám na nějaký seriál nebo film.Včera jsem se dívala na nejnovější díl Pretty little liars,což je můj nejoblíbenější seriál spolu s Once upon a time.


14 komentářů :

  1. Překvapuje mě, jak moc jsme si podobné... A jinak mc pěkné obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme dosť spoločných vecí, milujem The Sims a taktiež som včera pozerala najnovšiu časť PLL <3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. mame vela spolocneho az na to, ze nehram sims :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máme toho hodně společného... Hunger Games, PLL a Once upon a time :33

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala si vážne krásne obrázky! :D
    XoXo Chloé

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to asi podobne ako ty. Len ja si nevarím čokoládu, ale čaj :D či už ovocný, alebo bylinkový. Aj keď bylinkový mám radšej :D
    A vaňa po dlhom učení vždy dobre padne :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tohle dělám já :D
    Hlavně to s tím učením ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé. Já nemám nějak pravidelnou rutinu... Každý večer to mám jinak. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máme to dost podobné i když to mám každý večer jinak :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jj taky se mi nechce nikdy učit hned odpoledne :D. Jinak jestli teda ještě nabíráš affs tak tě beru psala jsi mi na mém blogu :) nikulik.bambulik.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Páni to je skvělé :) Docela jsi mě motivovala :) Začnu si trošku lépe organizovat čas doma :D Jinak skvělý nápad udělat večerní rutinu v téhle podobě, zatím je známá spíše na YT a ve videích :) (y)

    OdpovědětVymazat
  12. JSI PŘIJATA DO AFFILATES U NÁS NA WEBU http://hannah-montana-twilight.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Máš moc hezký styl psaní článků. A PLL jsou nejlepší! Ještě se koukám na TVD! :) :D

    OdpovědětVymazat